woj. mazowieckie
Założone w 1924 roku przedsiębiorstwo LKW WALTER należy do największych na europejskim rynku transportu ładunków całopojazdowych i do 50 największych przedsiębiorstw w Austrii. Skupiamy się na organizowaniu transportu ładunków całopojazdowych w całej Europie oraz z i do Rosji, Azji Środkowej, na Bliski Wschód i Afryki Północnej. Od 1984 r. firma LKW WALTER prowadzi pionierską pracę przy rozwoju transportu intermodalnego kolej-droga oraz Short Sea Shipping. WALTER GROUP należy do prywatnych koncernów austriackich odnoszących największe sukcesy.
- Organizacja transportu: Organizujesz, koordynujesz i monitorujesz przebieg międzynarodowych transportów
- Zarządzanie relacjami z klientami: Jesteś pierwszą osobą do kontaktu dla wielu klientów, od małych i średnich przedsiębiorstw po renomowanych „globalnych graczy”. Jesteś odpowiedzialny za wybór partnerów transportowych oraz ich obsługę i rozwój
- Zakupy i sprzedaż: Tak jak przedsiębiorca przygotowujesz przetargi, ustalasz ceny transportu i prowadzisz samodzielnie negocjacje dotyczące zakupów i sprzedaży
- Rozwój rynku: Na podstawie własnej analizy optymalizujesz międzynarodowy przepływ towarów i rozwijasz strategicznie swój obszar działalności
- Serwis dla partnerów: Zawsze znajdujesz odpowiedź na zapytania odnośnie przebiegu transportu
- Kontrola wyników: Kontrolujesz regularnie wyniki przy użyciu naszego systemu zarządzania informacją dla menedżerów
- Podróże służbowe: Oczywiście odbywasz również podróże do naszych kontrahentów w całej Europie
- Kwalifikacje: Ukończyłeś studia (ekonomiczne, lingwistyczne lub o podobnym profilu)
- Języki: Znasz nie tylko język polski, ale również nasz język firmowy - niemiecki (min. poziom B1)
- Osobowość: Nie próżnujesz i chcesz coś zmienić. Z pasją narzucasz szybkie tempo pracy.
- Program szkoleniowy: Rozpocznij dopasowane indywidualnie kształcenie i doskonalenie zawodowe w ramach naszej WALTER ACADEMY. Krok po kroku staniesz się naszym „zawodnikiem rozstrzygającym" w swoim sektorze
- Bezpieczeństwo: Twoje miejsce pracy jest pewne, dzięki czemu możesz łatwiej zaplanować przyszłość - umożliwia to stabilność finansowa naszej prywatnej firmy
- Szacunek: Pracujesz w nowoczesnym środowisku wraz z możliwością pracy w domu (homeoffice) i korzystasz z licznych benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
- Kariera: Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów
Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 43.000 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.
Zapraszamy do nas wszystkich, bez względu na np.: pochodzenie, niepełnosprawność, płeć, orientację seksualną.
Nasze miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (na południowych przedmieściach Wiednia) lub w Kufstein (Tirol). Dla naszych pracowników dostępny jest bezpłatny serwis przewozowy z Wiednia lub w razie potrzeby można skorzystać z naszego wsparcia przy poszukiwaniu mieszkania.
Jeśli chcesz pracować w ekspansywnym, dynamicznym przedsiębiorstwie, złóż swoją aplikacje online!