woj. łódzkie
CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji.
Z pewnością znasz zakres zadań działu obsługi sprzedaży. W tym miejscu odpowiemy na następujące pytania:
- Międzynarodowa działalność: Twoja działalność wykracza poza granice terytorialne i odnosisz korzyści ze znajomości języków
- Obsługa klientów: Pozyskujesz i obsługujesz przedsiębiorstwa każdej wielkości. Od małych i średnich przedsiębiorstw po renomowanych „globalnych graczy”
- Produkt: Nie tylko Ty, lecz również Twoi klienci będą zaskoczeni, ile różnorodnych możliwości oferują nasze mobilne rozwiązania przestrzenne
- Praca zespołowa: U nas jesteś nie tylko „samotnym jeźdźcem”, ale otrzymujesz również wsparcie od naszego działu obsługi klienta w celu pomyślnej realizacji projektów
- Wyzwanie: Dzięki odpowiedniemu wyczuciu zawsze znajdujesz potencjalne projekty
- Podróże: Chętnie podróżujesz i czujesz się wszędzie jak u siebie, od placu budowy, przez biura projektowe po sektor komunalny
- Kwalifikacje: Ukończyłeś szkołę o profilu handlowym (uniwersytet, wyższa szkoła zawodowa) i posiadasz podstawową wiedzę techniczną. Mile widziane jest pierwsze doświadczenie w sprzedaży
- Języki: Znasz nie tylko język polski, ale również nasz język firmowy - niemiecki (min. poziom B1)
- Osobowość: Gotowość do podróży, otwartość i upór to Twoje mocne strony, podobnie jak pasja i umiejętność nawiązywania kontaktów. Ponadto interesujesz się międzynarodowymi relacjami, które są istotne dla rozwoju biznesu.
- Program szkoleniowy: Rozpocznij dopasowane indywidualnie kształcenie i doskonalenie zawodowe w ramach naszej WALTER ACADEMY. Krok po kroku staniesz się naszym „zawodnikiem rozstrzygającym” w swoim sektorze
- Bezpieczeństwo: Twoje miejsce pracy jest pewne, dzięki czemu możesz łatwiej zaplanować przyszłość - umożliwia to stabilność finansowa naszej prywatnej firmy
- Szacunek: Pracujesz w nowoczesnym środowisku i korzystasz z licznych „benefitów socjalnych” (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
- Kariera: Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów
Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 40.500 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.
Państwa miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (południowe peryferia Wiednia). Chętnie pomożemy w znalezieniu mieszkania na początek.
Jeśli chcesz pracować w ekspansywnym, dynamicznym przedsiębiorstwie, złóż swoją aplikacje online!