KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych, rozwojowych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Z powodzeniem działamy na terenie: Polski, Rumunii, Czech, Słowacji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii.
Oferta, którą masz przed sobą łączy stabilną pracę w dużej firmie w międzynarodowym środowisku, a równocześnie zapewnia Ci atrakcyjne zarobki i realne szanse na zaistnienie w strukturach pracodawcy. Chcesz się rozwijać? Będziesz miał to zagwarantowane poprzez pakiety profesjonalnych szkoleń oraz możliwości awansów wewnętrznych. Świetna atmosfera panująca w zespole młodych i dynamicznych ludzi – pasjonatów języka niemieckiego, nowi znajomi i kontakty z native speaker’ami, to tylko część benefitów w nowej pracy. Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa? Aplikuj do nas!
KRUK Deutschland GmbH Oddział w Polsce poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:
- Analiza indywidualnych zapytań klientów niemieckojęzycznych, opracowywanie i wysyłanie na nie odpowiedzi
- Terminowe rozpatrywanie reklamacji przychodzących w formie listu, e-maila, faksu, udzielanie odpowiedzi
- Weryfikacja zapytań indywidualnych w zakresie proponowanych przez klientów wysokości rat i odstąpień
- Obsługa procesu SKIP, czyli pozyskiwanie nowych danych kontaktowych klientów, weryfikacja ich poprawności, aktualizowanie danych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, raportowanie
- Rozpatrywanie spraw dot. sytuacji zagrażających wizerunkowi Grupy Kapitałowej
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. poziom C1)
- Język angielski mile widziany
- Umiejętności budowania relacji oraz wysoka kultura osobista
- Konsekwencji i rzetelność w realizacji wyznaczonych celów
- Otwartości na zmiany
- Umiejętności pracy w zespole
- Znajomości obsługi komputera
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji na danym stanowisku
- Pracę w systemie zmianowym
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i profesjonalnym zespole
- Stałe wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji m.in. poprzez szereg szkoleń
- … a dla najlepszych – realne szanse awansu w stale rozwijających się strukturach firmy.