- Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa klientów polskojęzycznych
- Obsługa zamówień sklepu internetowego
- Obsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu, przekazywanie informacji na temat promocji
- Pomoc klientom w wypełnianiu formularzy na stronie sklepu internetowego
- Obsługa reklamacji
- Przyjmowanie zgłoszeń napraw urządzeń zakupionych w sklepie
- Tworzenie zamówień
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! :)
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-17:00 w soboty)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.