Praca.pl Praca Pomorskie Tuchom Pracownik sklepu internetowego Tuchom
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Morad Sp. z o.o.
Tuchom
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu

Ogłoszenie numer: 9103426, z dnia 2024-06-28

MORAD SP. Z O.O. - systemy aluminiowe i szklane dla budownictwa poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Miejsce pracy: Tuchom

 

Opis stanowiska

  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • prowadzenie sklepu internetowego
  • nadzór nad terminową realizacją zamówienia,
  • nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją zamówień w sklepie internetowym
  • stały kontakt z klientem,
  • rozwój produktu.

Wymagania

  • ukończone studia wyższe na kierunku technicznym,
  • znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel,
  • znajomość zagadnień technicznych,
  • otwartość i bardzo dobra komunikacja z ludźmi oraz umiejętność pracy z klientem,
  • samodzielność w realizacji zadań, wysoka kultura osobista,
  • język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Prosimy o dodanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Morad Sp. z o.o.

Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.

Podobne oferty

  • Pracownik sklepu internetowego

    DOTCOM SP. Z O.O   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompletowanie zamówień; pakowanie zamówień; przygotowanie produktów do sprzedaży; drobne prace magazynowe; obsługa systemów kurierskich;
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

    DOLLE sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klientów sklepu internetowego i portali sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych nadzór nad terminową realizacją zamówień i organizacja dostaw obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych (poprzez e-mail oraz telefon) raportowanie...
  • Specjalista ds. e-commerce

    Dino Polska S.A.   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Nadzór procesów dotyczących dystrybucji usług i produktów; Wdrożenie i obsługę systemu sprzedaży w Internecie; Dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu; Wdrożenie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem...