Ogłoszenie numer: 446174, z dnia 2014-05-26
Emedyczny.pl
Sklep eMedyczny zajmuje się szeroko pojętym zaopatrzeniem medycznym. Wszystkim pacjentom i partnerom biznesowym dostarczamy profesjonalną i rzetelną obsługę. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości wsparcia medycznego naszym klientów.
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Procesowanie i realizacja zamówień internetowych w systemie
- Nadawanie statusów zamówionym towarom w systemie (kupiony, wysłany), anulowanie zamówień
- Obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji, doradztwo, sprzedaż
- Rozwiązywanie problemów (zaginięcie wysłanej paczki, błędny adres wysyłki, brak danych klienta, niewłaściwie złożone zamówienia)
- Przygotowywanie dokumentacji sprzedaży (faktury, paragony)
- Przygotowywanie produktów do wysyłki
- Wysyłka produktów
- Aktualizowanie oferty cenowej i produktowej
- Sprzedaż bezpośrednia, obsługa klientów w sklepie stacjonarnym
- Dbałość o ekspozycję towaru w sklepie
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
- wykształcenie informatyczne i/lub zainteresowanie tematyką komputerową
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego w stopniu min. podstawowym
- umiejętności interpersonalne
- samodzielność, odpowiedzialność, sumienność
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju
- narzędzia niezbędne do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.