Ogłoszenie numer: 2012551, z dnia 2018-07-13
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
- wystawianie faktur sprzedaży, które nie są wystawiane automatycznie przez serwis
- obsługę wysyłki zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych
- kontrola poprawności faktur wystawianych automatycznie,
- uzgadnianie sprzedaży w systemach e-commerce i FK
- uzgadnianie płatności w systemie finansowo-księgowym (PAYU, PAYPAL, płatności za pobraniem)
- obsługa prowizji sprzedawców sklepu internetowego
- aktywne reagowanie na problemy zgłaszane przez Klientów
- dbanie o wizerunek marki oraz stałe dążenie podnoszenia jakości obsługi w sklepie;
- obsługa reklamacji – zwroty płatności dla klientów, uzgadnianie reklamacji z działem zwrotów, BOK i produkcją
- archiwizacja dokumentacji sprzedażowej, zwrotów i reklamacji oraz prowizji
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży, reklamacji i prowizji
Wymagania
- samodzielności i doskonałych umiejętności organizacyjnych
- obowiązkowości i zaangażowania w powierzone zadania
- umiejętności pracy w zespole
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w pełnym wymiarze czasu
- kompleksowe szkolenie wdrożeniowe
- niezbędne narzędzia pracy
- miłą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.