Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, największej w Polsce sieci sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
- handel art. technicznymi i kalkulacja cen
- obsługa sklepu internetowego, analiza statystyk
- współpraca z Allegro i Ebay
- dodawanie zdjęć i opisów produktów na stronę internetową
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku z podobnym zakresem obowiązków
- prawo jazdy kat. B
- język niemiecki – mile widziany
- mile widziane dodatkowe kursy związane z obsługą sklepu internetowego
- obsługa pakietu Office
- kreatywność, komunikatywność
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i prowizja)
- pakiet szkoleń produktowych, marketingowych i wewnętrznych
- przez pierwsze 6 m-cy praca w biurze w Polsce, następnie w Niemczech (Loknitz)
- możliwość skorzystania z transportu firmowego do miejsca pracy lub zwrot kosztów
- dojazdów
- możliwość awansu na stanowisko zarządzające
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.