Drogerie natura to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów drogeryjno-kosmetycznych.
Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1997 roku, dziś mamy ponad 270 sklepów.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Błonie
Zakres zadań:
- Dbanie o aktualizację i odświeżanie interfejsu strony,
- Tworzenie i zarządzanie treścią w sklepie internetowym: aktualizacja opisów produktów, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja promocji i wizualizacji,
- Kontrolowanie pracy Biura Obsługi Klienta: terminowość odpowiedzi na zapytania Klientów,
- Obsługa reklamacji i zwrotów,
- Kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego,
- Sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego,
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Spółki,
- Kontakt z placówkami sprzedaży stacjonarnej w zakresie obsługi zamówień sklepu internetowego,
- Współpraca z działem księgowym w zakresie rozliczania sprzedaży sklepu internetowego,
- Współpraca z działem IT w zakresie wprowadzania nowych rozwiązań dla sklepu internetowego,
- Współpraca z działem zakupów w zakresie wprowadzania nowości do sprzedaży internetowej.
Oczekiwania:
- Min. 2-letnie doświadczenie związane z prowadzeniem sklepu internetowego (tworzenie bazy produktów, planowanie kategorii, promocja sklepu internetowego oraz obsługa klienta w sklepie internetowym),
- Znajomość i analiza rynku, konkurencji,
- oraz trendów w obszarze e-handlu,
- Znajomość Google Analytics,
- Samodzielność w pracy, zdolność podejmowania decyzji,
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Punktualność i doskonała organizacja pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Bony rabatowe na zakupy w drogeriach Natura.