SALTUS Ubezpieczenia z siedzibą w Sopocie
poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi sieci sprzedaży
Miejsce pracy: Sopot, ul. Łokietka 23
Nr ref.: SOSS/TUW/10/2022
Zadania na stanowisku:
- weryfikacja dokumentacji niezbędnej w procesie rejestracji agenta w KNF,
- zgłaszanie egzaminów do KNF dla osób ubiegających się o wykonanie czynności agencyjnych,
- obsługa procesu składania wniosków o wpis, zmianę wpisu i wykreślenie agenta z Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych,
- ewidencja osób wykonujących czynności agencyjne na rzecz Towarzystwa w dedykowanym systemie,
- obsługa zgłoszeń i zapytań pośredników (rozpoznawanie tematów oraz przekazywanie informacji zwrotnej),
- obsługa i archiwizacja dokumentacji agencyjnej regulującej współpracę Towarzystwa z pośrednikiem,
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Towarzystwa.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku w branży ubezpieczeniowej,
- znajomości regulacji prawnych związanych z rejestracją pośredników ubezpieczeniowych,
- swobodnej obsługi pakietu MS Office w szczególności Word, Excel,
- dokładności w pracy z danymi i dokumentacją,
- samodzielności w organizacji i realizacji swoich zadań,
- zaangażowania w pracę zespołu, szczególnie przy realizacji zadań w nieprzekraczalnych terminach,
- wykształcenia min. średniego,
Oferujemy:
- pracę w doświadczonym, czteroosobowym zespole specjalistów,
- pełne wsparcie merytoryczne,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
dodatki dla pracowników:
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- ubezpieczenie na życie,
- dostęp do programu Multisport,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- owocowe czwartki,
- świąteczne bonusy,
- wolontariat pracowniczy,
- Pracowniczy Program Emerytalny (opłacamy przez pracodawcę),
- dobrą lokalizację biura, blisko centrum Sopotu, dworca SKM i morza,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- praca zdalną do 4 dni w miesiącu.