Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
Kancelaria Corpus Iuris Sp. z o. o. jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu procesami związanymi z dochodzeniem wierzytelności. Dzięki elastyczności w działaniu i doświadczeniu zdobytemu na rynkach niszowych spółka opracowała optymalny proces pozwalający na efektywne zarządzanie obsługiwanymi i kupionymi portfelami wierzytelności.
Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; elektroniczny obieg dokumentów, skanowanie pism
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
archiwizacja dokumentów
obsługa centrali telefonicznej
obsługa sali konferencyjnej i gości
kontrola kosztów korespondencyjnych, rozliczanie faktur
Oczekujemy:
wykształcenia minimum średniego
doświadczenia na podobnym stanowisku
wysokiej kultury osobistej i miłej aparycji
dobrej obsługi pakietu MS Office
dobrej organizacji czasu pracy
komunikatywności i pewności siebie
zaangażowania w powierzone zadania
mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
umowę o pracę na pełen etat (po okresie próbnym)
elastyczny czas pracy, w którym bierzemy pod uwagę Twoją dyspozycyjność
szkolenia pod okiem doświadczonych pracowników
możliwość rozwoju i awansu w ramach szybko rozwijającej się firmy
możliwość korzystania z dodatkowych benefitów tj. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do biletu miejskiego ZTM
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...