Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi procesów restrukturyzacyjnych w Departamencie Kredytów Trudnych
Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę dokumentacyjną procesów restrukturyzacyjnych oraz postępowań ugodowych w zakresie kredytów hipotecznych i firmowych,
- sporządzanie dokumentacji restrukturyzacyjnej (umowy, aneksy, ugody)
- weryfikację prawidłowości i kompletności dokumentacji restrukturyzacyjnej,
- bezpośredni kontakt z klientami i jednostkami Banku w ramach obsługi procesów restrukturyzacyjnych.
Oczekujemy:
- doświadczenia związanego z obsługą dokumentacyjną transakcji kredytowych,
- znajomości przepisów prawa bankowego oraz cywilnego,
- wykształcenia wyższego (lub ostatni rok studiów),
- dokładności i kreatywności,
- umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- komunikatywności,
- znajomości pakietu MS Office,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- nastawienia na realizację celów,
- wysokiej kultury osobistej,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- samodzielność w pracy i możliwość rozwoju zawodowego,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/OWD/SR/09/2019