Specjalista ds. obsługi procesów restrukturyzacyjnych w Departamencie Kredytów Trudnych
Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kompleksową obsługę dokumentacyjną procesów restrukturyzacyjnych oraz postępowań ugodowych w zakresie kredytów hipotecznych i firmowych,
- sporządzanie dokumentacji restrukturyzacyjnej (umowy, aneksy, ugody) oraz związanej ze zmianą i ustanawianiem zabezpieczeń,
- prowadzenie i monitorowanie procesów związanych z ustanawianiem i zamianą zabezpieczeń,
- weryfikację prawidłowości i kompletności dokumentacji restrukturyzacyjnej,
- weryfikację stanu zabezpieczeń,
- bezpośredni kontakt z klientami, sądami, instytucjami oraz placówkami i jednostkami Banku w ramach obsługi procesów restrukturyzacyjnych.
Oczekujemy:
- doświadczenia w obszarze restrukturyzacji kredytów hipotecznych i firmowych lub związane z obsługą dokumentacyjną transakcji zabezpieczonych hipotecznie,
- znajomości przepisów prawa bankowego oraz cywilnego, w szczególności w zakresie prawnych zabezpieczeń oraz dochodzenia wierzytelności,
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo),
- dokładności i kreatywności,
- umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- komunikatywności,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- nastawienia na realizację celów,
- wysokiej kultury osobistej,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- samodzielność w pracy i możliwość rozwoju zawodowego,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/OWD/SR/07/2019