Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi prawnej
Nr ref.: 25/ADM/BP/21
Biuro Prawne
Główne obowiązki:
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji prawnej Uczelni,
- udostępnianie dokumentacji innym jednostkom organizacyjnym Uczelni,
- monitorowanie zmian w ustawodawstwie dotyczących szkolnictwa wyższego,
- przekazywanie treści do Biuletynu Informacji Publicznej;
- redagowanie upoważnień oraz pełnomocnictw udzielanych przez Rektora,
- redagowanie pism i umów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe prawnicze lub student ostatniego roku kierunku Prawo,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- znajomość przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego,
- fachowość i nastawienie na rozwój,
- umiejętność analizowania i wyciągania wniosków,
- zgodność z przepisami, zdolność myślenia strategicznego,
- komunikatywność, sprawność działania wewnątrz Uczelni.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach ½ etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- kursy języka angielskiego, udział w szkoleniach,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach.