Lubisz kontakt z ludźmi, a przy tym interesują Cię aspekty prawne związane z obrotem nieruchomościami? Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności praktyczne?
Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Nowe umiejętności
Poza stałym wsparciem w zakresie obsługi prawnej, zapewnimy Ci szkolenia z zakresu nieruchomości, negocjacji i budowania relacji. Obserwacje, warsztaty i treningi odbędą się pod okiem doświadczonych pośredników ds. nieruchomości, managerów i trenerów sprzedaży.
Praca
Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa prawna transakcji sprzedaży nieruchomości.
Będziesz weryfikować stan prawny nieruchomości, przygotowywać umowy przedwstępne
oraz aktywnie wspierać doradców w bezpiecznym przeprowadzeniu transakcji,
aż do finalizacji u notariusza. Twoją rolą będzie nadzorowanie i wspieranie od strony
prawnej zespołu doradców ds. nieruchomości, a oni dostarczać Ci będą nowych
klientów do obsługi. Ten wolny zawód będziesz mógł wykonywać w oparciu
o dużą autonomię, brak korporacyjnych systemów zarządzania i kontrolowania,
za to z możliwością samodzielnego zarządzania czasem pracy.
Lloyd Properties to nasz pomysł na nowoczesne pośrednictwo w nieruchomościach.
W ciągu 7 lat zbudowaliśmy od podstaw firmę, która sprzedała ponad 1700 mieszkań
i domów, działa prężnie w Warszawie i Wrocławiu oraz ma sprecyzowaną wizję
dalszego rozwoju.
Jesteśmy zgranym zespołem, choć każdy z nas pracuje na realizację własnych
celów. Wspieramy się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem, bo to najlepsza
metoda, aby osiągać indywidualne korzyści. Jesteśmy zaangażowani w naszą
pracę, bo przynosi nam rozwój finansowy i osobisty.
Brzmi ciekawie? Zgłoś się do nas!
- nie są Ci obce zagadnienia związane z umowami sprzedaży na rynku
nieruchomości, - w mało komfortowej sytuacji potrafisz zachować zimną krewi wpłynąć
na stłumienie złych emocji, - jesteś zaradny i potrafisz wziąć na siebie odpowiedzialność
za swoje decyzje, - jesteś osobą dociekliwą i potrafisz wykazać się energią w działaniu,
- umiesz efektywnie organizować własną pracę i łączyć ją
z innymi obowiązkami.
- otarłeś się o transakcje mieszkań/domów pracując
np. w kancelarii notarialnej, radcowskiej, biurze
nieruchomości czy rzeczoznawcy majątkowego,
lub choćby w banku przy dokumentach kredytowych, - masz zadatki na skutecznego negocjatora.