Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki
Nr ref.: PL67014933_E1
Jesteś zainteresowany rozwojem w obszarze analizy reklamacji oraz procesów gwarancyjnych i pogwarancyjnych? Dołącz do grona ekspertów i rozpocznij pracę jako Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej.
Zadania:
- Współkształtowanie i realizacja polityki posprzedażowej na rzecz klientów krajowych i międzynarodowych;
- Współudział w procesie analizy przyczyn uszkodzeń i poszukiwaniu rozwiązań poprawy jakości produktów;
- Obsługa reklamacji i usług, doradztwo techniczne;
- Koordynacja i monitorowanie procesu napraw gwarancyjnych i serwisowych;
- Współpraca z globalnymi organizacjami obsługi posprzedażowej, serwisowej oraz dystrybucji części zamiennych;
- Tworzenie oraz nadzorowanie baz danych dla reklamacji, raportów, analiz;
- Monitorowanie skuteczności podjętych działań korygujących jednostek produkcyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej (serwis, techniczne wsparcie sprzedaży, inżynieria produkcji itp.);
- Wiedza z zakresu budowy, działania i eksploatacji silników elektrycznych oraz środowiska, w którym pracują będzie dodatkowym atutem;
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku;
- Umiejętność budowania relacji biznesowych i zarządzania projektami;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz doskonała organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
- Miłą atmosferę pracy.