- analiza rynku nieruchomości
- opracowywanie koncepcji zagospodarowania nieruchomości i planu jej sprzedaży
- prowadzenie aktywnej sprzedaży nieruchomości - prezentowanie i publikacja ofert dotyczących sprzedaży nieruchomości
- kontakt z właścicielem nieruchomości oraz pośrednikami obrotu nieruchomości w procesie sprzedaży polubownej nieruchomości
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z osobami i podmiotami zainteresowanymi nabyciem nieruchomości w toku postępowania egzekucyjnego i polubownego
- udział w dokonywaniu oględzin nieruchomości
- wycena i szacowanie wartości nieruchomości
- pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej w procesie wyceny, przejmowania i sprzedaży nieruchomości
- sporządzanie pism związanych z obrotem nieruchomości
- obsługa procesu egzekucji z nieruchomości na etapie opisu i oszacowania oraz licytacji nieruchomości
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki z zakresu budownictwa i architektury)
- bardzo dobra znajomość branży nieruchomości (wiedza z zakresu wyceny nieruchomości)
- znajomość przepisów prawa z obszaru zarządzania nieruchomościami i egzekucji z nieruchomości
- znajomość MS Office (szczególnie: Excel i Power Point)
- prawo jazdy kategorii B
- mile widziana licencja rzeczoznawcy majątkowego
- elastyczne godziny pracy
- stabilne zatrudnienie
- premię zależną od wyników pracy
- prywatną opiekę medyczną
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport)
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST)
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
- wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.