Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
- obsługa wydruków masowych (pozwy, wnioski egzekucyjne),
- przygotowywanie korespondencji seryjnej,
- wdrażanie do systemu nowych szablonów pism na ścieżce sądowo-egzekucyjnej,
- testy rozwiązań funkcjonalnych,
- import do systemu danych dotyczących zaliczek masowych.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- min. rok doświadczenia w pracy biurowej,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy.
- stabilne zatrudnienie,
- elastyczne godziny pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- przyjazną kulturę organizacyjną,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.