Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.
Jako Specjalista ds. obsługi lekarskiej będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Zadania:
- zarządzanie procesami obsługi lekarskiej,
- profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń,
- przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków,
- zarządzanie procesami obsługi lekarskiej,
- tworzenie rozwiązań usprawniających prace zespołu,
- wdrażanie nowych funkcjonalności,
- współpraca z powstałymi działami w firmie.
Wymagania:
Przede wszystkim od kandydatów oczekujemy odpowiedzialności, zorganizowania i samodzielności. Musisz potrafić jasno określić wymagania, cele i potrafić „dowozić" tematy na czas, rozwiązując po drodze wszystkie napotkane problemy. Chcielibyśmy także, żebyś czuł(a) się dobrze w tematach, które będziesz prowadzić. Mile widziana znajomość języka angielskiego .Jeśli czegoś nie będziesz wiedzieć, to zapytasz, zamiast to przemilczeć :)
Co oferujemy:
- pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
- pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
- atrakcyjna lokalizacja biura przy Galerii Mokotów,
- dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki,
- wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
- forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
- nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co.