InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Zagranicznych
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: SOKZ/116/LOD
Zadania:
- Bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa Partnerów, Klientów oraz Pracowników w języku niemieckim
- Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu opiekunek/opiekunów za granicą
- Utrzymywanie stałych relacji z obsługiwanymi przez dział Klientami i Partnerami
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Praktyczna znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office)
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność i otwartość
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Możliwość wykorzystania języka niemieckiego w codziennej pracy
- Pakiet Benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- Pracę w zespole zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.