Lokalizacja: Warszawa, ul. Duchnicka 3, Philips Lighting Showroom
Job Id: 072875
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 7 tys. pracowników w 5 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.
Do naszego shoroom Philips Lighting Poland Sp. z o.o. zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Duchnickiej 3 aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Konsumenta/Sales Specialist.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Aktywna sprzedaż oraz nawiązywanie relacji w klientem indywidualnym oraz biznesowym w tym z architektami.
- Obsługa Konsumenta indywidualnego w zakresie sprzedaży oświetlenia konsumenckiego
- Doradztwo w zakresie doboru oświetlenia oraz planowania oświetlenia
- Wystawiania faktur oraz obsługa logistyczna zamówień
- Obsługa reklamacji posprzedażnych
- Koordynacja spotkań i obsługa gości;
- Koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem i dystrybucją materiałów administracyjnych i usług na potrzeby biura
- Nadzór nad sprawnością urządzeń administracyjno – biurowych
- Kontakty z współpracującymi firmami
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Dostępność minimum 5 dni w tygodniu
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analizy/zarządzanie danymi w środowisku Excel
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wielozadaniowość
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Kreatywność, poszukiwanie nowych rozwiązań
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Dokładność.
Oferujemy:
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie.