Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. obsługi Klientów SIP Legalis

Specjalista ds. obsługi Klientów SIP Legalis

manBase S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4137 dni temu

Talentica - zespół specjalistów wspierających procesy rekrutacyjne, dla swojego Klienta, wiodącego wydawcy literatury z zakresu prawa i podatków, dostawcy Systemu Informacji Prawnej „Legalis" - nowoczesnego rozwiązania dla prawników i praktykantów, poszukuje kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi Klientów SIP Legalis
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: WYB/018/BC/P
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klientów Wydawnictwa korzystających z SIP Legalis
  • dbanie o pozytywny wizerunek Wydawnictwa
  • raportowanie efektów pracy







Wymagania:
  • student 3-5 roku prawa, aplikant bądź absolwent wydziału prawa
  • bardzo dobra znajomość SIP Legalis
  • znajomość systemów Lex i LexPolonica
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywność
  • miły głos, dobra dykcja
  • wysoka kultura osobista

 



Oferujemy:
  • praca w  prestiżowym Wydawnictwie o ustabilizowanej pozycji na rynku
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz zdobycia wiedzy z zakresu obsługi systemu informacji prawnej
  • ciekawa praca w dynamicznym, zmotywowanym zespole
  • pakiet szkoleń
  • elastyczny system pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej
  • praca na pół etatu

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 7922