Firma Epcos jest światowym liderem w udoskonalaniu, produkcji oraz sprzedaży podzespołów elektronicznych. W swoich oddziałach na całym świecie zatrudnia ponad 30 000 osób.
W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy pracownika do swojego biura regionalnego w Warszawie na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
Nr Ref.: 1/2011
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Bieżącą obsługę techniczno-handlową kluczowych klientów
- Pozyskiwanie nowych rynków zbytu
- Uczestniczenie w procesie design-in
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie stałych relacji z Klientami
- Koordynację działań w celu uzyskania maksymalnej satysfakcji klienta
- Dobra znajomość rynku podzespołów elektronicznych - biernych (warunek konieczny)
- Swobodne posługiwanie się j. angielskim, w tym j. technicznym (warunek konieczny)
- Doświadczenie min. 3 lat na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Umiejętność rozpoznawania wymagań technicznych i potrzeb klienta
- Kreatywność, zaangażowanie oraz samodzielność
- Umiejętność organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole
- Wysoka motywacja do pracy i orientacja na osiąganie wyników
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office: Excel, Word, Power Point)
- Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie w korporacji międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym
- Motywujący system wynagrodzenia
- Bogaty pakiet socjalny
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, laptop, telefon komórkowy)