Ogłoszenie numer: 122208, z dnia 2010-11-23
CT Marketing Polska Sp. z o.o.
(półprodukty i produkty mleczne do dalszego przetwórstwa przemysłowego)
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Miejsce pracy: dolnośląskie
Opis stanowiska
- wprowadzanie na rynek i sprzedaż półfabrykatu spożywczego ugruntowanej niemieckiej marki na obszarze całej Polski
- budowanie wizerunku firmy
- zbieranie informacji o rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z klientami już pozyskanymi
- sporządzanie regularnych sprawozdań ze swojej pracy
Wymagania
- duża dyspozycyjność i mobilność ( prawo jazdy kat.B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdu)
- orientacja na zadanie i otwartość w kontaktach interpersonalnych
- umiejętność negocjacji, znajomość technik sprzedaży bezpośredniej
- dobra organizacja własnego czasu pracy
- warunek konieczny: biegła znajomość j. niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku oraz wykształcenie: technik / technolog żywności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.