Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Krzywizna
praca stacjonarna
19 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Krzywizna
Numer: StPr/24/0351
OBOWIĄZKI:
harm
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Znajomość pakietu Excel, Office. Doświadczenie.

Miejsce pracy:

Krzywizna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Martyna Klimek
774474058 w. 58


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   opolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Zakupów

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami; zamawianie materiałów / surowców; monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów w magazynach własnych i u podwykonawców; poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów; negocjowanie cen i warunków...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Ubezpieczeniowy

    Vienna Life Partners Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
  • Młodszy specjalista ds. monitoringu należności

    Vetlab Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: monitoring i windykacja należności, kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, prowadzenie działań mających na celu terminowe regulowanie zobowiązań przez Klientów, utrzymywanie regularnego kontaktu z Klientami- wyjaśnianie spraw związanych z płatnościami,...