Specjalista ds obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Żuromin
praca stacjonarna
3 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Żuromin
Numer: StPr/24/0618
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie prób i ich rejestracja, wstępne przygotowanie prób do badań, prowadzenie dokumentacji w systemie komputerowym, kontakt z klientem, przekazywanie wyników badań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żuromin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Lidzbarska 27a, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Teresa Trzeciak
trzeciak@pupzuromin.pl
236573163 w. 36


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna; Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant Klienta

    PGE Obrót S.A.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: obsługa Klientów Indywidualnych zgodnie z obowiązującymi w PGE Obrót S.A. procedurami, zawieranie umów sprzedaży lub usługi kompleksowej dla gospodarstw domowych i small biznesu oraz obsługa zawartych umów, sprzedaż produktów i...
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...