Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

ACTIV & Maystar
dolnośląskie
praca stacjonarna
5470 dni temu

Ogłoszenie numer: 84876, z dnia 2009-12-02

ACTIV & Maystar

Firma ACTIV jest jedną z największych hurtowni kosmetycznych w Europie Środkowej. Od wielu lat utrzymuje pozycję lidera w zakresie importu komponentów wyposażenia salonów kosmetycznych

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska


Zadania:
  • zapewnianie najwyższej jakości wsparcia klientom i dostawcom,
  • fakturowanie,
  • współtworzenie profesjonalnej i zorientowanej na klienta kultury firmy,
  • odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów i dostawców,
  • rozwiązywanie problemów dotykających klientów i zgłaszanie ich odpowiednim zespołom,
  • przekazywanie złożonych problemów odpowiednim menedżerom,
  • dokumentowanie i raportowanie o zdarzeniach nietypowych wszystkim stronom biznesu, których one dotyczą (inne zespoły, przełożeni, dostawcy),
  • elastyczne reagowanie na zdarzenia i wspieranie biznesu przy zachowaniu wysokich standardów.

Wymagania

  • wykształcenie min. srednie ( mile widziane kosmetyczne),
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysoki poziom orientacji na klienta i nastawienie na jakość świadczonych usług,
  • umiejętność obsługi komputera i sprawnego korzystania z Internetu,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • wykazywanie się inicjatywą,
  • otwartość oraz umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność i skrupulatność w pracy.

Oferujemy

  • stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • podnoszenie kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne,
  • pracę w młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.