Ogłoszenie numer: 84876, z dnia 2009-12-02
ACTIV & Maystar
Firma ACTIV jest jedną z największych hurtowni kosmetycznych w Europie Środkowej. Od wielu lat utrzymuje pozycję lidera w zakresie importu komponentów wyposażenia salonów kosmetycznych
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: dolnośląskie
Opis stanowiska
Zadania:
- zapewnianie najwyższej jakości wsparcia klientom i dostawcom,
- fakturowanie,
- współtworzenie profesjonalnej i zorientowanej na klienta kultury firmy,
- odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów i dostawców,
- rozwiązywanie problemów dotykających klientów i zgłaszanie ich odpowiednim zespołom,
- przekazywanie złożonych problemów odpowiednim menedżerom,
- dokumentowanie i raportowanie o zdarzeniach nietypowych wszystkim stronom biznesu, których one dotyczą (inne zespoły, przełożeni, dostawcy),
- elastyczne reagowanie na zdarzenia i wspieranie biznesu przy zachowaniu wysokich standardów.
Wymagania
- wykształcenie min. srednie ( mile widziane kosmetyczne),
- co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoki poziom orientacji na klienta i nastawienie na jakość świadczonych usług,
- umiejętność obsługi komputera i sprawnego korzystania z Internetu,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- wykazywanie się inicjatywą,
- otwartość oraz umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i skrupulatność w pracy.
Oferujemy
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- podnoszenie kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne,
- pracę w młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.