Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Krajowy Rejestr Długów
Wrocław
praca stacjonarna
3511 dni temu

Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA

 

Pracuj z Najlepszymi!

 

Krajowy Rejestr Długów BIG S.A. jest pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku informacji gospodarczej. Rosnące grono klientów stawie przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.

Przyłącz się do naszego zespołu jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:
  • Sprzedaż usług i obsługa klientów Krajowego Rejestru Długów;
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Doświadczenie w obsłudze klientów, sprzedaży lub pracy w Call Center;
  • Wysoka kultura osobista, kreatywność, poczucie humoru;
  • Umiejętność argumentacji i przekonywania; bardzo dobra organizacja pracy;
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel, Outlook).
Oferta:
  • Pracę w stabilnej, wiarygodnej i rozpoznawalnej pod względem marki firmie;
  • Szkolenia wdrażające w zakres obowiązków oraz podnoszące kwalifikacje;
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Umowę o pracę;
  • Pracę od poniedziałku do piątku w przyjaznej atmosferze.



Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przechowywanie swojej aplikacji w bazie CV KRD proszę dołączyć do dokumentów zgłoszeniowych poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KRD BIG SA dla potrzeb przyszłych rekrutacji oraz przesyłania informacji dotyczących aktualnych ofert pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.). Administratorem danych osobowych jest Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA, ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jestem świadoma/świadomy, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i możliwość ich poprawiania oraz wniesienia w dowolnym czasie sprzeciwu co do dalszego ich przetwarzania”.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...