Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: CSS/12/13/D Miejsce pracy: Kraków
- Kompleksowe rozwiązywanie zapytań AP,
- Zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z ustaleniami SLA,
- Podejmowanie decyzji w ramach uzgodnionych parametrów,
- Zapewnienie wsparcia nowym członkom zespołu,
- Rozwijanie relacji biznesowych.
- Min. 1.5 roku doświadczenia w obszarach takich jak: BPO, finanse, rachunkowość, ubezpieczenia,
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. C1),
- Komunikatywnej znajomości jęz. angielskiego (min. B2),
- Doświadczenia w technicznej obsłudze klienta,
- Bardzo dobrych umiejętności analitycznych,
- Zdolności wykonywania pracy podpresją czasu oraz samodzielności.
- Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń,
- Prywatną opieką medyczna,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych,
- Atrakcyjny program szkoleń,
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole.