Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 10/2019/OL
Do pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta, poszukujemy osób zaangażowanych, otwartych, lubiących rozmawiać.
Twoim zadaniem będzie:
- Odbieranie połączeń przychodzących i maili od klientów Orange,
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu elektronicznego,
- Podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami,
- Rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek.
Dołącz do nas jeśli:
- Lubisz rozmawiać i pomagać innym,
- Jesteś osobą dyspozycyjną, gotową do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
- Łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,
- Sprawnie piszesz na klawiaturze i obsługujesz komputer,
- Jesteś skuteczny w realizacji założonych celów.
Zapewniamy:
- Szkolenie wstępne oraz pełną opiekę merytoryczną - nie musisz mieć doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Od pierwszego dnia pracy wejdziesz do programu wdrożeniowego dla nowych Pracowników,
- Poznasz wszystkich, których warto znać i którzy będą Ci pomagać w czasie szkolenia oraz zaraz po nim,
- Nauczymy Cię jak realizować zadania, a z czasem znajdziesz własny styl, który będziesz doskonalić w pracy z Klientem,
- Towarzystwo fantastycznych ludzi,
- Możliwość awansu i jasną ścieżkę kariery.
Jeśli chodzi o umowę, oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Gwarantowane wynagrodzenie składające się z podstawy (na początek 2300 - 2700 zł.) oraz premii:
- Premia sprzedażowa średnio miesięcznie 200 - 1000 zł brutto - bez limitu),
- Premia jakościowa 500 - 1200 zł brutto w kwartale,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, przy dłuższej współpracy - o umowę kodeksową,
- Stały, bezpośredni kontakt z opiekunem projektu,
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych.