Ogłoszenie numer: 26962, z dnia 2007-02-12
Personnel College BG Doradztwo Kadrowe
Nasz Klient to znana firma produkująca świece, funkcjonująca na rynkach w całej Europie.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: wielkopolskie, Wielkopolska (Powiat krotoszyński)
Nr Ref.: SOK/0702/07
Opis stanowiska
ZADANIA: - utrzymywanie relacji z klientem (m.in. sieci handlowe), - przygotowywanie ofert dla klientów, - raportowanie i przygotowywanie sprawozdań z realizacji zleceń, - asystowanie przy głównym handlowcu.Wymagania
- umiejętność obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office, - znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym, - umiejętność prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych (mile widziane doświadczenie w telemarketingu, mailingu), - minimum średnie wykształcenie, - zdolności organizacyjne.Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość obserwacji pracy doświadczonych handlowców.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.