Ogłoszenie numer: 26273, z dnia 2007-02-08
POLUSA Sp. z o.o.
http://www.techmarket.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CS-4
Opis stanowiska
Zakres Pracy: • Obsługa klientów w sklepie internetowym • Udzielanie informacji w e-mailach i telefonicznie • obsługa składanych zamówień • posprzedażowa obsługa klientów • zapewnienie zadowolenia klientów z zakupów • opracowanie raportówWymagania
Wymagania: • Wykształcenie średnie • Predyspozycje handlowe • Komunikatywność, otwartość, zaangażowanie, odporność na stres • łatwość nawiązywania kontaktu z Klientami • Obsługa komputera (pakiet MS Office, Excell) • zaangażowanie, • duża kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Doświadczenie w pracy w punktach obsługi klientów, centrach informacyjnych lub przy prezentacji i promocji produktów będzie dodatkowym atutemOferujemy
Oferujemy: • Zatrudnienie na umowę o pracę we Wrocławiu • Praca w młodym dynamicznym zespole • Możliwości rozwoju i udoskonalenia zawodowegoProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.