Ogłoszenie numer: 24612, z dnia 2006-11-27
Terma Technologie Sp. z o. o.
To jeden z największych polskich producentów, oferujący grzejniki dekoracyjne, grzejniki łazienkowe oraz grzałki elektryczne do grzejników. W ofercie posiadamy także szereg akcesoriów, które uzupełniają gamę naszych produktów. Dzięki temu od 1991 roku mamy przyjemność oferować Państwu kompletne rozwiązania.
Wyróżniają nas: bogata oferta, dostępność produktów, elastyczność i fachowa obsługa.
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- obsługa handlowa klientów (firm współpracujących), - analiza kontrahentów i współpraca z regionalnymi konsultantami, - doradztwo techniczne, - telemarketing, - wyceny produktów, - wprowadzanie zamówień.Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, - cechy charakterystyczne: "handlowiec z krwi i kości", bardzo dobra komunikacja, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, - wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziane techniczne np. budownictwo, inżynieria sanitarna, pochodne), - bardzo dobra znajomość obsługi Ms Office (Excel, Word), - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Oferujemy
- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu, - możliwości podnoszenia kwalifikacji oraz awansu poziomego i pionowego, - pracę w młodym, twórczym zespole.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.