Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu
chcesz być częścią naszego zespołu i razem
z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Żary
Nr Ref.: 31151/KOK/261
Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość branży i trendów rynkowych
- Umiejętność pozyskiwania zaangażowania
- Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
- Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
- Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy
- Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 3-miesięcznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
- Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
- Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
- Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami
Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej
jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl
Termin nadsyłania podań upływa 2019-04-30