Kim jesteśmy?
Global Income jest firmą zajmującą się sprzedażą w e-commerce od 15 lat. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 1 milion klientów w Polsce i za granicą. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży. Współpracujemy z ponad setką partnerów handlowych, wraz z którymi zajmujemy się dystrybucją produktów najbardziej znanych producentów oraz marek własnych.
W związku z otwarciem nowej siedziby firmy poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- bieżąca obsługa zamówień ze sklepów internetowych oraz portali aukcyjnych
- obsługa zamówień składanych przez klientów telefonicznie zgodnie z przyjętymi standardami
- współpraca z Pionem Logistyki w zakresie przygotowania i wysyłki oferowanych produktów
- opieka nad klientem i wsparcie procesu obsługi klienta w trakcie realizacji zamówień
- doradztwo telefoniczne i e-mailowe w zakresie oferowanych produktów
- budowanie dobrych relacji i długofalowej współpracy z klientami Firmy
Czego wymagamy:
- preferowane doświadczenie w sprzedaży oraz w obszarze obsługi klienta
- wiedza z zakresu standardów profesjonalnej obsługi - dodatkowy atut
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność obsługi komputera
- nastawienie na efekty, dbanie o satysfakcję Klientów
Co oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- jasne zasady współpracy i realne wyzwania na co dzień
- nowoczesne środowisko i komfortowe warunki pracy
- możliwość rozwoju zawodowego oraz przestrzeń do własnych inicjatyw
- prace w godzinach 8:00-16:00, pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Gdyni
- dla zaangażowanych pracowników pakiet prywatnej opieki medycznej opłacanej przez pracodawcę
- zniżki pracownicze na produkty z naszej oferty