Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole
Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma e-Direct
Opole
praca stacjonarna
4869 dni temu

Jeśli jesteś dynamiczny i samodzielny, sprzedaż jest Twoją pasją, rozpoznawanie potrzeb i kontakt z klientem-przyjemnością i chcesz mieć wpływ ile zarabiasz ,


TO TA OFERTA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE.


Firma e-Direct- specjaliści w zakresie internetowych rozwiązań dla firm, w związku z dynamicznym rozwojem działu sprzedaży poszukuje, w zależności od posiadanego doświadczenia, odpowiednich kandydatów na stanowiska:



Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: SOK/2011


Obowiązki:
  • Aktywne prowadzenie sprzedaży usług i oprogramowania wspomagającego procesy zakupowe w przedsiębiorstwach,
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla potencjalnych klientów,
  • Doradztwo w zakresie ofertowanych produktów i usług,
  • Ścisła współpraca z działem programistów (oraz obsługi klienta)
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży w sektorze klienta biznesowego i instytucji,
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub ekonomiczne)
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Podstawowa znajomość narzędzi e-commerce,
  • Dobra samoorganizacja czasu pracy i sumienność,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Silna orientacja na wyniki
  • Mile widziana znajomość jęz. angielskiego
Oferujemy:
  • Możliwość sprzedaży uznanego na rynku produkt gwarantujący wysoką sprzedaż,
  • Ciekawą pracę w dynamicznej firmie i młodym zespole,
  • Dowolna forma zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o system prowizyjny uzależniony od formy zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Dostęp do specjalistycznych szkoleń i wsparcie doświadczonego zespołu.