Jeśli jesteś dynamiczny i samodzielny, sprzedaż jest Twoją pasją, rozpoznawanie potrzeb i kontakt z klientem-przyjemnością i chcesz mieć wpływ ile zarabiasz ,
TO TA OFERTA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE.
Firma e-Direct- specjaliści w zakresie internetowych rozwiązań dla firm, w związku z dynamicznym rozwojem działu sprzedaży poszukuje, w zależności od posiadanego doświadczenia, odpowiednich kandydatów na stanowiska:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: SOK/2011
Nr Ref.: SOK/2011
Obowiązki:
- Aktywne prowadzenie sprzedaży usług i oprogramowania wspomagającego procesy zakupowe w przedsiębiorstwach,
- Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla potencjalnych klientów,
- Doradztwo w zakresie ofertowanych produktów i usług,
- Ścisła współpraca z działem programistów (oraz obsługi klienta)
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży w sektorze klienta biznesowego i instytucji,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub ekonomiczne)
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Podstawowa znajomość narzędzi e-commerce,
- Dobra samoorganizacja czasu pracy i sumienność,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Silna orientacja na wyniki
- Mile widziana znajomość jęz. angielskiego
Oferujemy:
- Możliwość sprzedaży uznanego na rynku produkt gwarantujący wysoką sprzedaż,
- Ciekawą pracę w dynamicznej firmie i młodym zespole,
- Dowolna forma zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o system prowizyjny uzależniony od formy zatrudnienia,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Dostęp do specjalistycznych szkoleń i wsparcie doświadczonego zespołu.