Ogłoszenie numer: 154412, z dnia 2011-07-05
Firma Hella Polska Sp. z o.o. - spółka córka niemieckiego dostawcy należącego do grona 50 topowych dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego oraz 100 największych niemieckich firm przemysłowych, z 23 tys. pracowników w 70 lokalizacjach w 30 krajach poszukuje do Działu Wyposażenia Warsztatowego w Warszawie pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za usługi z portfolio Hella Gutmann Solutions, JV powstałego wskutek połączenia się firm Gutmann Messtechnik łączącej kompetencje w zakresie urządzeń diagnostycznych i serwisowych z ekspercką kompetencją Helli w obszarze dostarczania danych technicznych dla warsztatów samochodowych na niezależnym rynku części zamiennych.
Zakres obowiązków:
- całokształt działań związanych ze sprzedażą licencji i aktualizacji
- zarządzanie bazą danych klientów
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Wymagania
- wykształcenie techniczne
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- wskazana znajomość branży motoryzacyjnej (części)
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- komunikatywność i zdolności negocjacyjne
- samodzielność i dobra organizacja pracy, skuteczność w działaniu, odpowiedzialność za wyniki
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym koncernie o ustalonej pozycji na rynku polskim.