Wiodąca firma na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: DS/BŁ
Zadania:
- zapewnianie wysokiej jakość serwisu Klienta poprzez bieżący z nim kontakt i obsługę zamówień,
- wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów,
- odpowiedzialność za realizację celów indywidualnych,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów wykorzystując wszystkie możliwe źródła pozyskania danych,
- przygotowanie oferty i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom,
- rozwiązywanie reklamacji Klientów - wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
- wykształcenie średnie, zakończone maturą,
- minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, Word, Power Point),
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
Preferowane cechy osobowościowe
- zaawansowane zdolności organizacyjne, samodzielność,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- zdolności komunikacyjne i otwartość,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Poznaj
Europapier Polska Sp. z o.o.
Europapier Polska należy do Grupy Heinzel i jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest w grupie największych dystrybutorów podłoży do druku i liderem na rynku polskim w sprzedaży mediów do reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Pełna oferta firmy zawiera się w 5 grupach produktowych – Print and Pack, Office, Visual Media, Retail, a od niedawna także Higiena. W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.