Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Ryterna Polska Sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
4890 dni temu

RYTERNA POLSKA Sp. z. o. o

Ryterna Polska Sp. z o.o. sp. k. specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży bram garażowych, przemysłowych i automatyki. Firma działa na rynku krajowym oraz międzynarodowym.



Specjalista ds. obsługi klienta


Zadania:
  • obsługa portfela pozyskanych klientów,
  • wspieranie przedstawicieli handlowych,
  • analiza potrzeb aktualnych klientów,
  • utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • przygotowywanie ofert i sprzedaż produktów aktualnym klientom.
Wymagania:
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem
  • analityczne myślenie
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • bardzo dobra obsługa komputera (MsExcel),
Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)