NEO24.pl to sklep internetowy istniejący na polskim rynku e-commerce od grudnia 2006 roku. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy ofertę, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów. Oferujemy ponad 22 000 towarów wiodących światowych producentów. Zrealizowaliśmy ponad 430 000 zamówień. W związku z intensywnym rozwojem sklepu internetowego oraz planowanym otwarciem nowych punktów, gdzie klienci NEO24.pl będą mogli, oszczędzając czas, osobiście odebrać zamówiony przez Internet produkt, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOK/NEO/WAWA/12/10
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klientów w Punkcie Wydań Osobistych NEO24.pl, a w szczególności:
- obsługę procesu sprzedaży internetowej od momentu przyjęcia towaru do Punktu do momentu wydania go klientowi
- realizację planów sprzedaży założonych dla Punktu dzięki aktywnemu udziałowi w procesie sprzedaży
- profesjonalną obsługę klienta poprzez dbałość o wysokiej jakości standardy obsługi
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, mile widziane w branży RTV i AGD
- znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta, mile widziane przebyte szkolenia w tym zakresie
- wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjnych
- odpowiedzialność i sumienność
- biegła obsługa komputera, w szczególności programów MS Office
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- pracę w młodym, zgranym zespole,
- możliwość doskonalenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się marce,
- niezbędne narzędzia pracy.