Ogłoszenie numer: 1110325, z dnia 2016-06-02
Grupa Impel jest największą w Polsce grupą firm usługowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie we współpracy z wymagającymi Klientami, których obsługuje w całym kraju poprzez sieć swoich Oddziałów. Oferuje największą na rynku polskim liczbę usług dla biznesu.
OPM Sp. z o.o., będąca częścią Grupy Impel, specjalizuje się w dostarczaniu wymagającym Klientom rozwiązań związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz zarządzaniem pakietami usług. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: Wrocław
Opis stanowiska
-
udział w realizacji zadań związanych m.in. z profesjonalną obsługą Klienta biznesowego (obsługa telefoniczna oraz korespondencja mailowa),
-
pomoc w rozwiązywaniu problemów Klienta biznesowego,
-
bieżąca współpraca z pracownikami Grupy Kapitałowej Impel,
-
wsparcie działań procesów sprzedażowych firmy w zakresie umawiania spotkań handlowych, przeprowadzania badań marketingowych, realizacji innych akcji telemarketingowych,
-
dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
-
budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
-
ciągły rozwój i poszerzanie swoich kompetencji.
Wymagania
-
wykształcenie minimum średnie,
-
gotowość do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne),
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
zdolności interpersonalne,
-
komunikatywność,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
-
znajomość obsługi pakietu MS Office,
-
znajomość pracy w środowisku CRM będzie dodatkowym atutem,
-
mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem biznesowym.
Oferujemy
-
stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
-
8-godzinny dzień pracy,
-
cykl szkoleń przygotowujących do pracy oraz warsztaty podnoszące kwalifikacje na koszt pracodawcy,
-
otwartą i przyjazną atmosferę,
-
pracę w zgranym zespole, w stabilnej firmie, będącej liderem na rynku usług,
-
zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w pracy na nowoczesnych systemach obsługi (m.in. SAP CRM),
-
pakiet socjalny m.in. możliwość korzystania z Karty MultiSport.