![](/img/firma/templates/742166/14838/ogloszenie_top.jpg)
Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
W związku z projektem międzynarodowym poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji Klientom w języku rumuńskim lub niemieckim.
- Udzielanie informacji zwrotnej Klientom w formie pisemnej w języku rumuńskim lub niemieckim.
- Raportowanie aktywności
- Dbanie o realizację wskaźników jakościowych oraz ilościowych.
- Znajomość języka rumuńskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z Klientami firmy.
- Dobra znajomość języka polskiego.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta.
- Doświadczenie w kontakcie telefonicznym i mailowym z Klientami – będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywność i kreatywność.
- Nastawienie na klienta oraz realizację celów indywidualnych i grupowych.
- Pracę w 3 najchętniej odwiedzanym serwisie branży e-commerce w Polsce (badania Gemius).
- Ciekawe wyzwania w firmie z rozpoznawalnością marki na poziomie 75% (badania PBI).
- Miejsce pracy w samym centrum Warszawy.
- Realizację codziennych obowiązków w zespole nastawionym na rozwój.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników.
- Dodatkowe benefity pracownicze.