Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Udzielanie informacji Klientom w formie pisemnej (odpowiadanie na zapytania mailowe) w języku norweskim.
- Raportowanie aktywności.
- Dbanie o realizację wskaźników jakościowych oraz ilościowych.
- Znajomość języka norweskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z Klientami firmy.
- Dobra znajomość języka polskiego.
- Komunikatywność i kreatywność.
- Nastawienie na klienta oraz realizację celów indywidualnych i grupowych.
- Doświadczenie w kontakcie telefonicznym i mailowym z Klientami – będzie dodatkowym atutem. Jeśli jednak go nie masz – bez obaw. W Groupon wszystkiego się nauczysz!
- Elastyczne godziny pracy.
- Miejsce pracy w samym centrum Warszawy.
- Realizację codziennych obowiązków w zespole nastawionym na rozwój.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników.
- Dodatkowe benefity pracownicze.
Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu już dziś!