- Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon.
- Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając z ustalonych procesów.
- Udzielać wsparcia w kwestiach nietechnicznych, np. marketing, sprzedaż czy konfiguracja e-commerce.
- Efektywnie komunikować się z klientami i dokumentować proces rozwiązywania problemów.
- Umiejętność empatycznej komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej.
- Pasja do rozwiązywania problemów klientów i użytkowników.
- Płynność w języku włoskim (poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (poziom B2).
- Samomotywacja, chęć do nauki i pracy w środowisku współpracy.
- Zdolność do szybkiej adaptacji.
- Znajomość lub szybkie przyswajanie narzędzi takich jak MS Office, G-Suite, i innych.
- Umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną z elastycznymi godzinami pracy.
- Intensywny, płatny program szkoleniowy.
- Bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Swobodę ubioru i elastyczne podejście do dress code’u.
- Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.