Jeśli znasz język czeski świetnie odnajdujesz się w pracy z ludźmi, a jednym z Twoich zainteresowań jest moda sportowa - świetnie trafiłeś/aś. Rozpoczynamy nowy projekt, na którym będziesz miał/a szansę rozwinąć swoje umiejętności, a także zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta.
- znajomość języka węgierskiego na poziomie C1,
- otwartość, cierpliwość, umiejętność nawiązywania relacji,
- umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole,
- rzetelność, sumienność, orientacja na cel,
- chęć rozwoju.
- obsługa klienta dla producenta jednego z najbardziej rozpoznawalnych sneakersów
- obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji tj: telefon, e-mail, messenger, live-chat,
- informowanie klientów na temat produktów, które znajdują się w asortymencie sklepu internetowego,
- pomoc w wyborze odpowiednich produktów,
- procesowanie reklamacji oraz zwrotów,
- informowanie o programie lojalnościowym.
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pełny pakiet szkoleniowy,
- możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- możliwość pracy w trybie zdalnym po okresie wdrożenia,
- pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodowym zespole.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY