Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy; potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby; znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa komputera jest Ci bliska; chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubelskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim. Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów. Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubelskie
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Sitel Polska Sp. Z o.o.
lubelskie
specjalista (mid)
praca zdalna
rekrutacja online
684 dni temu

Sitel Group jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.


Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu

 

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
  • edukację pacjentów;
  • wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
  • rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, JEŚLI:

  • mówisz w języku polskim na poziomie przynajmniej C1;
  • jesteś empatyczny i dokładny;
  • chcesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne;
  • chcesz zdobywać dodatkowe doświadczenie;
  • chciałbyś sam decydować o tym czy pracować zdalnie, czy stacjonarnie;
  • godziny pracy: 8:00 - 18:00, Poniedziałek - Piątek (8 godzin dziennie);
  • masz własny sprzęt komputerowy.

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA:

  • dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
  • dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
  • dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
  • pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
  • rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.

Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy; potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby; znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa komputera jest Ci bliska; chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubelskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim. Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów. Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie...