- Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta.
- Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów nie technicznych (np. marketing, sprzedaż).
- Dokumentować proces rozwiązywania problemów.
- Efektywnie komunikować się z klientami.
- Umiejętność komunikacji, rozwiązywanie problemów klientów.
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i komunikatywna znajomość angielskiego (B2).
- Samodzielność, chęć nauki, zdolność do pracy w zespole.
- Znajomość pakietu Microsoft Office, G-Suite, Zendesk, Salesforce.
- Umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną z elastycznymi godzinami pracy.
- Intensywne szkolenie wprowadzające, pakiet socjalny (opcje świadczeń zdrowotnych, ubezpieczenie życiowe), brak dress code’u.
- Możliwość uczestniczenia w programie poleceń pracowników.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.