Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Lider w branży usług informatycznych poszukuje osób mówiących płynnie po niemiecku do wsparcia klienta niemieckojęzycznego.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Zadania:
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
- Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń Klienta
- Udział w międzynarodowych projektach
- Chęć w rozwoju w IT
- Znajomość języka niemieckiego (min. B1)
- Znajomość języka angielskiego (komunikatywna)
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Umiejętność pracy w grupie
- Orientacja na rozwijanie kompetencji i podejmowanie wyzwań
- Mile widziane doświadczenie w customer service/help desk
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Pakiety relokacyjne
- Prywatną opiekę medyczna
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz intensywne szkolenia i programy rozwojowe