Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Permanent work
Workplace: Warszawa
Nr Ref.: CSGW/41/PA/097/KTY
Job description:
- Obsługa połączeń przychodzących od klientów;
- Prowadzenie rozmowy zgodnie ze standardem;
- Udzielenie Klientowi niezbędnych informacji;
- Oddzwanianie do klientów;
- Obsługa korespondencji e-mail / chat;
- Odpowiadanie na pytania klienta związane z oferowaną usługą;
- Zaznaczanie w systemie odpowiedniego statusu połączenia;
- Wprowadzanie do systemu wszystkich informacji pozyskanych podczas rozmowy;
- Realizacja wyznaczonych KPI dotyczących obsługi projektu.
- Biegła znajomość języka niemieckiego;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność jasnego wyrażania i formułowania myśli;
- Umiejętność prowadzenia korespondencji pisemnej: gramatyka,ortografia, stylistyka;
- Kultura osobista, uprzejmość;
- Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania;
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących takich jak rozmowa z roszczeniowym klientem, czy wykonywanie zadań pod presją czasu;
- Stosowanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w ramach zadań realizowanych w czasie spotkania rekrutacyjnego;
- Zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.
- Udział w ciekawym projekcie dedykowanym znanej marce odzieżowej;
- Pracę na pełny etat;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Benefity (karta Multisport i opieka zdrowotna).