Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Zadania:
- II linia wsparcia
- Wsparcie klienta w zakresie odbierania, rozpoznawania i przekazywania problemów technicznych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi Klientami.
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w Helpdesku IT
- Wykształcenie wyższe
- Dobra obsługa komputera - znajomość MS Office
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole i chęć do nauki
- Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem.
- Praca w międzynarodowym środowisku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet benefitów
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku angielskim